V případě, že dojde k neúmyslnému poškrábání či roztržení fólie Screenshield™ po správné aplikaci na chráněný přístroj, Vám fólii vyměníme za novou.
V případě, že dojde k roztržení či neúmyslnému poškrábání fólie nebo skla Screenshield™ v průběhu užívání vašeho zařízení, vyměníme vám ji za novou. Zašlete nám fotodokumentaci a kopii dokladu o nákupu na e-mail: reklamace@screenshield.cz.
V případě uznání výměny vám zašleme novou fólii nebo sklo přepravní službou a bude vám účtován poplatek za dopravu:
80 Kč (při platbě bankovním převodem na č. ú. 1387744905/2700, UniCredit Bank a.s.) nebo 100 Kč (zasláním na dobírku)
Využíváme dopravce Zásilkovna. Po uhrazení částky či potvrzení zaslání formou dobírky vám zašleme novou fólii nebo sklo Screenshield™.
Na chybně aplikované fólie se záruka nevztahuje. Chybná aplikace může způsobit odlepování fólie a to je způsobené nedodržením postupu (nevyčištění displeje přístroje, neumytí prstů před aplikací, následným nenastříkáním prstů aplikačním roztokem, špatné zarovnání fólie na displej, zašpinění fólie, fólie vám upadne na zem a zašpiní se, atp.).
Je nutné přesně dodržovat zásady při instalaci. Pro podrobný návod klikněte na tyto odkazy instalační video nebo postup nalepení.
Ano, jediné co budeme požadovat, je zaslání kopie dokladu o nákupu a fotodokumentaci závady. Vše je zapotřebí zaslat na adresu reklamace@screenshield.cz.