Doživotní záruka na Screenshield™

  • Co to znamená?

    V případě, že dojde k neúmyslnému poškrábání či roztržení fólie Screenshield™ po správné aplikaci na chráněný přístroj, Vám fólii vyměníme za novou.

  • Kdy mohu zažádat o výměnu?

    V případě, že dojde k roztržení či neúmyslnému poškrábání fólie nebo skla Screenshield™ v průběhu užívání vašeho zařízení, vyměníme vám ji za novou. Zašlete nám fotodokumentaci a kopii dokladu o nákupu na e-mail: reklamace@screenshield.cz.

  • Co mám udělat v případě uznání výměny?

    V případě uznání výměny vám zašleme novou fólii nebo sklo přepravní službou a bude vám účtován poplatek za dopravu:

    80 Kč (při platbě bankovním převodem na č. ú. 1387744905/2700, UniCredit Bank a.s.) nebo 100 Kč (zasláním na dobírku)

    Využíváme dopravce Zásilkovna. Po uhrazení částky či potvrzení zaslání formou dobírky vám zašleme novou fólii nebo sklo Screenshield™.

  • Na co se záruka nevztahuje?

    Na chybně aplikované fólie se záruka nevztahuje. Chybná aplikace může způsobit odlepování fólie a to je způsobené nedodržením postupu (nevyčištění displeje přístroje, neumytí prstů před aplikací, následným nenastříkáním prstů aplikačním roztokem, špatné zarovnání fólie na displej, zašpinění fólie, fólie vám upadne na zem a zašpiní se, atp.). 

    Je nutné přesně dodržovat zásady při instalaci. Pro podrobný návod klikněte na tyto odkazy instalační video nebo postup nalepení.

  • Mohu uplatnit doživotní záruku, i když jsem fólii zakoupil u jiného prodejce?

    Ano, jediné co budeme požadovat, je zaslání kopie dokladu o nákupu a fotodokumentaci závady. Vše je zapotřebí zaslat na adresu reklamace@screenshield.cz.